tiistai 29. joulukuuta 2015

Nilkkoja

Sain päätökseen viikko sitten  noin neljän viikon nilkkatreenijakson, johon kuului nilkkatreeni 2-3 kertaa viikossa. En oikein tiedä, vaikuttiko tuo kuinka paljon, kun "lähtöruutukuvat" olivatkin todella paljon huonolaatuisempia. Jätän ne tästä kokonaan pois, mutta toisessa postauksessa kyseltiin niitä mun nilkan ojennuksia ilman tossuja, joten tässä niitä :). Nämä kuvat ovat niitä tämän hetkisiä kuvia.



En saanut kameraa millään tarkentumaan vasemman jalan yhdellä jalalla seisontaan, joten siitä ei ole kuvaa. Voin kuitenkin kertoa, että se on todella paljon oikeaa huonompi.


Oikean nilkan ojennus.

Vasemman nilkan ojennus.

-Helinä

10 kommenttia:

  1. Uskaltaisin väittää että sun aiempi voimistelutausta kyllä vaikuttaa paljon. Mun silmään ainakin näyttää ojentuvat tosi kauniisti, tosin minä en olekaan asiantuntija tässä :D
    Minä jolla ei ole oikein minkäänlaista liikuntataustaa tuskailen jäykkien nilkkojen kanssa. Mutta ehkä tuo jumppakuminauha ja releve-treeni jossain vaiheessa alkaa auttaa meikäläisenkin töppönilkkoihin. Kärkkärit kävin jo hakemassa kaupasta kotiin joten ei auta muu kuin treeniä vaan sitten ;D Enää kolme viikkoa pitää jaksaa odottaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :). Mäkin veikkaan, että voimistelulla on ollut vaikutusta... Ainakin siellä tehtiin paljon releveetä :D.
      Ihana kuulla, että säkin olet löytänyt sopivat tossut!

      Poista
  2. Oi sullahan on oikein hyvän näköiset nilkat! :)

    VastaaPoista
  3. Oi! taipuupa sulla nilkka kauniisti :)

    VastaaPoista
  4. Kaunista, kaunista!

    VastaaPoista